نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

معرفی نرم افزار سازه 90

سازه 90

هنگامی که کودکان بدون آن که خواندن و نوشتن بدانند خیال پردازی می کنند، نمی دانند این تخیلات تا چه اندازه ارزشمندند. در سال های اخیر کلمه تازه ای در ادبیات انسانی شکل گرفته است که با الفبای «نرم افزار» آن را می نویسند. معنای این کلمه این است که همه آن تخیلات را می توان در چارچوبی به قاعده قرارداد و با کدهائی قابل فهم پردازش کرد و به تصویر کشید.
اکنون که قدرت این پردازش بر همگان آشکار شده، کسب و کار تازه ای ظهور یافته است. «نرم افزار» این بار در قالب یک «صنعت» متولد شده است. «صنعت نرم افزار» برای بالندگی با زمینه های تازه درهم آمیخته تا کسب و کار نوظهور دیگری شکل بگیرد که خاصیت بین رشته ای دارد. این کسب و کار از یک سو با صنعت نرم افزار و از سوی دیگر با سایر صنایع متداول در ارتباط است.
بر اساس آنچه بیان شد، با توجه به سوابق «گروه طراحان سازه»، از درهم آمیختن «نرم افزار» با «مهندسی سازه»، «گروه نرم افزاری سازه» متولد گردید.

 

بخشی از توانائی های سازه 90  برای ترسیم سازه های بتنی عبارتند از:

ترسیم پلان های تیرریزی
با جزئیات کامل شامل تیرها، جهت تیرچه ها یا دالها، تیپ بندی تیرها، تای بیم ها، جهت قرارگیری و ابعاد ستون ها، آکس بندی ها و اندازه گذاری های مربوطه و….

ترسیم مقاطع طولی تیرها
با میلگردهای اصلی، میلگردهای تقویتی، قطع و خم مناسب، ابعاد ستون های پائین و بالا، طول و شماره POS میلگردها، سایز، فاصله و POS خاموتها، علائم مناسب جهت نشان دادن مقطع تیرها، دتایل های مناسب جهت تغییر ارتفاع مقطع طولی تیرها، آکس بندی ها و اندازه گذاری های مربوطه

امکان تیپ بندی تیرها در طبقات
این امکان وجود دارد که تیرهای تیپ شده به دو صورت ماکزیمم و آبشاری ترسیم گردد

ترسیم مقاطع عرضی تیرها
با نامگذاری مناسب و در نقطه دلخواه کاربر، اندازه گذاری دقیق برای ابعاد تیر، پوشش میلگرد، فاصله آزاد میلگردهای بالا و پائین، امکان تعیین حداقل فاصله برای گروه کردن میلگردها، خاموت ها و سنجاقی ها

 

جهت دریافت خدمات ما در هر نقطه از سرزمین پهناور ما، در هر ساعت از شبانه روز با شماره های ذیل تماس حاصل نموده و یا پیغام بگذارید.

09306440113  رنجبر

09333174773 اسلام فر

پیشنهاد می شود:

 

ضمنا با ارسال دیدگاه خود ما را در ارائه هر چه بهتر خدمات به شما عزیزان یاری نمائید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.