نوشته شده در دیدگاه‌تان را بنویسید

ترسیم و نقشه کشی کامل سازه های فولادی

ترسیم و نقشه کشی کامل سازه های فولادی با ارزانترین قیمت ممکن

انجام پروژه ترسیم و نقشه کشی سازه های فولادی شما به طور کامل، شامل نقشه ها، دتایل ها ، طراحی و ترسیم اتصالات :

نقشه کشی سازه فولادی | و اینک خدمتی دیگر از سایت 6dang.com

ترسیم و نقشه کشی کامل سازه های فولادی با ارزانترین قیمت ممکن ، تنها با ۵۰ هزارتومان

” ترسیم نقشه های سازه فولادی خود را به ما بسپارید.

تمام نقشه ها در اسرع وقت یعنی حداکثر ۲۴ ساعت و طبق قوانین و اصول فنی ترسیمی منطبق با فلوچارت ها و مقررات نظام مهندسی جهت کنترل و تایید در کمیسیون های کنترل نقشه ارائه می شوند.
هزینه انجام پروژه نقشه کشی سازه های فولادی:

بر مبنای متراژ زیر بنا و به ازای هر متر مربع زیر بنا، پروژه های تا ۱۰۰۰ متر پنجاه هزار تومان برای کل پروژه کامل و برای پروژه های بالای هزار متر، شصت و پنج تومان به ازای هر مترمربع زیر بنا نقشه کشی پروژه انجام خواهد شد. اگر یک جستجو در فضای مجازی کرده باشید می دانید که هرگز با این قیمت و کیفیت، پروژه نقشه کشی سازه ها انجام نمی شود !

دانلود نمونه انجام شده dwg دانلود نمونه انجام شده pdf

انجام پروژه و کنترل آن توسط دکتر جلالی و دکتر خورشیدی خواهد بود.

سرعت و دقت بالا با کمترین هزینه ممکن برای ترسیم نقشه های سازه فولادی و نقشه کشی انواع سازه ها، دفتر فنی مهندسی لرن سیویل را به بهترین مرجع مجازی نقشه کشی در ایران تبدیل نموده است. قطعا رضایت مندی مشتریان برای ما در اولویت بوده و قوی ترین استراتژی ما ارائه خدمات با کیفیت و با کمترین قیمت ممکن است.

توجه: انجام پروژه نقشه کشی سازه های بتنی نیز در این سایت پذیرفته می شود. یعنی با ۳۵۰۰۰ تومان، با بهترین کیفیت و گرافیک و کاملترین دفترچه های جزییات اجرایی ، نقشه های سازه بتنی را شیت بندی شده تحویل میگیرید! برای اطلاعات بیشتر درباره نقشه کشی سازه های بتنی اینجا کلیک کنید.

کافیست که فایل محاسبات ایتبس و سیف پروژه ایی که طراحی نموده اید را برای ما ارسال نمایید تا در کمترین زمان ممکن و با صرف کمترین هزینه، دقیق ترین و کاملترین نقشه ها دریافت نمایید. البته طراحی کامل و دقیق سازه های فولادی و بتنی با نرم افزارهای سیف و ایتبس طبق مقررات نظام مهندسی، علاوه بر موضوع نقشه کشی نیز پذیرفته می شود که هزینه آن به صورت توافقی خواهد بود.

برای سفارش اینترنتی و پرداخت انلاین اینجا کلیک کنید.

همانطور که می دانید در نقشه کشی و ترسیم نقشه سازه های فولادی بحث طراحی و ترسیم اتصالات بسیار زمان بر بوده و همواره چالشی برای همکاران به حساب می آید. از طرفی نرم افزار ایتبس و سیف نیز قادر به طراحی اتصالات نبوده و این موضوع برای طراحان مشکل جدی به حساب می آید. اما چنانچه ترسیم نقشه های اجرایی و نقشه کشی انواع پروژه های خود را به دفتر مهندسی لرن سیویل بسپارید دیگر مشکلی نداشته و طراحی و ترسیم تمام دتایل ها و اتصالات به نحو احسن انجام خواهد شد.

نقشه کشی سازه فولادی
نقشه کشی و ترسیم جزییات سازه های فلزی شامل :

پلان تیرریزی و جزییات تیرها ، طول و اندازه جوش ورق تقویتی

ترسیم جزییات و وصله ستونها
ترسیم بادبندها و اتصالات آنها

ترسیم صفحه ستونها با ذکر جزییات کامل

ترسیم اتصالات تیر به ستون (گیردار و مفصلی)

ترسیم انواع سازه های با سیستم جوش و پیچ

و تمام آنچه که برای ترسیم نقشه های اجرایی سازه های فولادی لازم است….

نقشه های آماده شده در قالب فایل اتوکد و شیت بندی شده برای شما ارسال شده و چنانچه نیاز پشتیبانی داشته باشید، همراه شما خواهیم بود.

برای سفارش اینترنتی و پرداخت انلاین اینجا کلیک کنید.

فایل های محاسبات را از طریق تلگرام به شماره های بالا و یا ادرس ایمیل زیر ارسال نمایید. برای راهنمایی و اطلاعات بیشتر نیز می توانید با پشتیبانی در تماس باشید.

نقشه کشی سازه های فولادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.